Tři doporučení pro pohodové létání

Létání bývá jen zřídkakdy relaxační a nestresující záležitostí. Mnoho lidí je ve velkém stresu dlouhé hodiny před tím, než vůbec přijedou na letiště a nastoupí do svého letadla. Abyste na místo, kde budete trávit dovolenou, nebo část pracovní cesty nepřiletěli naprosto vyčerpaní, dodržujte tyto 3 základní doporučení.

Létání přináší dehydrataci

Dehydratace je tou nejsnazší cestou, jak se při létání cítit nepohodlně. Díky regulačním předpisům o množství kapaliny, které si můžeme přenést na palubu, může být navíc dodržování pitného režimu velice nákladné. Ano, jde si koupit velkou PET láhev ještě před tím, než vstoupíte na palubu, ale je tady i ekologičtější a levnější alternativa. Vezměte si s sebou vlastní láhev na více použití a poproste personál, ať ji vám naplní až na palubě. Dalším zajímavým zdrojem tekutin může být taky meloun, nebo hrozny.

Dýchejte

Lepší volbou, než se cíleně rozptylovat vašim notebookem, filmy, seriály, nebo magazíny, je pravý opak. Soustřeďte se. Lépe řečeno, soustřeďte se na svůj dech. Nádech nosem, výdech pusou. Ujistěte se, že dýcháte klidně. Tímto způsobem přirozeně uklidníte svůj nervový systém.

Vrťte se

K nepříjemnému pocitu po přistání, kdy jsme celí ztuhlí přispívá především fakt, že beze hnutí sedíte několik hodin v kuse. Ujistěte se, že se neustále hýbete a vrtíte. Skvěle vás protáhne krouživý pohyb ramen, nebo kotníků. Různými protahovacími cviky dosáhneme lepšího prokrvení svalů a rychlejšímu proudění krve, což by mělo výrazně zmírnit únavu a hlavně nepříjemný pocit po dlouhém sezení v letadle.

Autor: David Web, Foto: Pixabay




Mohlo by se vám líbit...